FAQ

Hier krijg je antwoord op veelgestelde vragen.

Bestellen

Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?

Ja.

Mijn maat is niet meer op voorraad! Wat nu?

Je kunt bij de maat van je item aangeven dat je een bericht wilt ontvangen zodra we het gekozen item weer op voorraad hebben.

Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Je krijgt een bevestigingsmail zodra we je bestelling hebben ontvangen.

Oeps! Kan ik mijn adres achteraf nog wijzigen?

Ja, je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice.

Heb ik garantie op mijn aankopen?

Ja. Hoewel wij alle voorraad voor verzending controleren, kan het gebeuren dat iets over het hoofd gezien wordt. Als je bestelling niet aankomt of beschadiging heeft opgelopen, kun je met ons contact opnemen via de klantenservice.

Betalen

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

Je kunt met iDEAL betalen.

Kan ik een belastingvrije bestelling plaatsen?

Nee.

Verzending en bezorging

Moet ik verzendkosten betalen?

Zodra je bestelling een waarde boven de 50 euro heeft, is de bezorging gratis.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?

Wanneer je op een werkdag voor 14:00 uur besteld, dan heb je het de volgende werkdag in huis.

Hoe kan ik mijn pakketje volgen?

Zodra de betaling is afgerond, ontvang je een mailtje met daarin een track & trace-link.

Via welk transportbedrijf wordt mijn pakket verzonden?

We verzenden onze pakketten met PostNL.

Kan ik mijn bestelling laten leveren bij een PostNL-punt?

Nee, vooralsnog niet. Veel van onze producten passen wel door de brievenbus, dus hiervoor hoef je niet per se thuis te zijn.

Ik heb mijn bestelling (gedeeltelijk) niet ontvangen: wat kan ik doen?

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, zodat wij contact kunnen zoeken met PostNL of artikelen na kunnen zenden.

Wat kan ik doen wanneer ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?

Je kan het gratis retourneren. Je krijgt het geld terug zodra het geretourneerde pakket is binnengekomen bij ons.

Retourzending en terugbetaling

Hoe retourneer ik een artikel en maak ik gebruik van mijn herroepingsrecht?

Je kunt het geleverde pakket met bijbehorende label afgeven bij een PostN- afhaalpunt.

Hoe lang heb ik om een artikel te retourneren?

Je hebt 14 dagen om het artikel terug te sturen. Zodra deze periode verstreken is, nemen wij geen geretourneerde pakketten aan. Check hiervoor de algemene voorwaarden.

Is retourneren gratis?

Ja!

Waar geef ik mijn pakket af en naar welk adres moet ik mijn retour sturen?

Je kunt het pakket afgeven bij een van 3000 PostNL-afhaalpunten.

Ontvang ik een bevestiging van ontvangst van mijn retourzending?

Ja, zodra wij je retourzending binnen hebben gekregen zal je een bevestigingsmail krijgen.

Wanneer en hoe ontvang ik mijn geld terug na een retourzending?

Zodra je retourzending binnen is, boeken wij het geld terug over via de betaalwijze waarmee je had betaald.

Help! Ik heb geen retourlabel- en sticker meer, wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice.

Is het mogelijk een geretourneerd artikel direct te ruilen?

Nee, maar je kunt een nieuwe bestelling plaatsen en het verkeerde artikel retourneren.

Ik heb een klacht over een artikel, wat nu?

Neem hiervoor contact op met de klantenservice.